Reparatieverzoek
Reparatieverzoek
Buiten kantooruren en bij spoed 088 126 66 66
Spoednummer voor Vesteda huurders 088 456 16 56
Geen spoed?
Lekkende kraan, verstopte riolering of ander ongemak in je appartement? Of wil je een overlopende regenpijp, lekkage in een gemeenschappelijke ruimte of een haperende deurautomaat melden?
Scan dan de QR code en meld je reparatieverzoek of storing met je mobiele telefoon
Via WhatsApp word je op de hoogte gehouden van de status van jouw melding.
Geen spoed?
Lekkende kraan, verstopte riolering of ander ongemak in je appartement? Of wil je een overlopende regenpijp, lekkage in een gemeenschappelijke ruimte of een haperende deurautomaat melden?
Klik op de QR code en meld je reparatieverzoek of storing met je mobiele telefoon
Via WhatsApp word je op de hoogte gehouden van de status van jouw melding.
Meldingen die worden ingediend via deze QR code worden sneller in behandeling genomen dan meldingen die via de gebruikelijke kanalen, zoals per e-mail en telefoon, binnenkomen.
Lukt het niet via de QR code of wil je jouw reparatieverzoek of storing toch liever op een andere manier melden:
- Huurders van Vesteda kunnen hun reparatieverzoek nog steeds hier melden. Vesteda zorgt dan voor de doormelding bij de gebouwenbeheerder.
- Overige huurders kunnen contact opnemen met hun verhuurder.
- Bewoners-eigenaars kunnen hun reparatieverzoek rechtstreeks indienen bij de gebouwenbeheerder. Klik hier
Let op: Voor eigenaren geldt dat alleen kosten die betrekking hebben op gemeenschappelijke ruimtes, voor rekening komen van de VvE. Kosten die betrekking hebben op individuele appartementen komen voor rekening van de eigenaar. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Kosten voor gas, water en elektriciteit voor de eigen woning.
- Kosten voor aanpassingen of verbouwingen in individuele appartementen.
- Kosten voor leidingen specifiek voor één appartement.
Twijfel je of een reparatieverzoek ten laste van jezelf of de VvE komt? Neem dan eerst even contact op.
Heb je een ander mankement aan het gebouw ontdekt? Meld dat dan even bij de huismeester